Frans Visée communicatiemanager Bve Raad

Datum nieuwsfeit: 27-04-2001
Aan : Media
Kopie aan :
Van Telefoon Datum Onderwerp ::: : 030 2219811 27 april 2001 nieuwe communicatiemanager Bve Raad

Frans Visée benoemd als nieuwe communicatiemanager Bve Raad

De Bilt - Met ingang van april 2001 is Frans Visée (51) benoemd als communicatiemanager van de Bve Raad. Visée heeft zijn sporen in het communicatievak verdiend. Jarenlang was hij Hoofd Corporate Communicatie bij verladersorganisatie EVO, actief in verschillende verenigingen op het gebied van communicatie en voorzitter van de NGPR. Ook schreef Visée het boek "Logistieke lobby's in Den Haag en Brussel" en deed onderzoek naar het profiel van een public affairs-manager. Bij de Bve Raad is hij verantwoordelijk voor het totale communicatiebeleid en is hij eerste aanspreekpunt bij mediacontacten.

Frans Visée is bereikbaar op 030 22 19 810 (kantoor rechtstreeks) of 06 50 638 186 (mobiel). Van 28 april t/m 6 mei 2001 is Frans Visée afwezig. U kunt in die periode contact opnemen met Annette Verhoef 030 22 19 819 of 06 55 898 440 (mobiel).