Sybase start met levering Sybase Replication Server 12.1

Datum nieuwsfeit: 27-04-2001

Sybase Replication Server 12.1 voor distributie van e-business informatie

Gedistribueerde en gesynchroniseerde informatie waarborgt 24X7 beschikbaarheid van e-business omgevingen

Maarssen, 27 april 2001 - Sybase start met de levering van Sybase Replication Server 12.1. Daarmee kunnen bedrijfsgegevens nog sneller worden gedistribueerd en met elkaar worden gesynchroniseerd. De nieuwe versie omvat aanvullende faciliteiten voor de ondersteuning van heterogene computeromgevingen terwijl ook de prestaties en beheerbaarheid verder zijn verbeterd. Het geheel leidt zo tot een significante verlaging van de Total Cost of Ownership (TCO) van e-business omgevingen.

De nieuwe versie van Sybase Replication Server is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen