Magnus MC helpt Hunter Douglas bij realisatie e-marktplaats

Datum nieuwsfeit: 27-04-2001
Bron: Magnus Holding NV
Magnus Holding NV

Naarden, 27 april 2001- Hunter Douglas, marktleider op het gebied van raambekledingsproducten en belangrijk producent van bouwproducten, lanceerde deze week in de VS Tapestria.com, de eerste internationale internetmarktplaats voor interieurstoffen. Tapestria.com stroomlijnt het distributieproces naar de detailhandel en zorgt dat woonwinkels snel, efficiënt en direct decoratiestoffen kunnen kopen, tegen concurrerende prijzen. De investering in deze business-to-business marktplaats bedraagt ongeveer 25 miljoen US dollar. Magnus Management Consultants verzorgde het projectmanagement, het ontwerp van de bedrijfsprocessen en de integratie met de externe partijen.

Een geavanceerd, nieuw type marktplaats
De algemene leiding van Tapestria is in handen van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen