KPN Mobile kiest Ericsson en Lucent voor aanleg UMTS-netwerk

Datum:27 april 2001
Nummer:029p

KPN Mobile kiest Ericsson en Lucent voor aanleg internationaal UMTS-netwerk

KPN Mobile heeft Ericsson en Lucent Technologies aangewezen als netwerk-leveranciers voor de aanleg van het UMTS netwerk in Duitsland, Nederland en BelgiŽ. Gekozen is voor de aanleg van ťťn netwerk met dezelfde architectuur, waardoor UMTS-diensten op de meest efficiŽnte wijze in alle drie de landen kunnen worden uitgerold. De contracten vertegenwoordigen de eerste twee jaar een waarde van § 200 mln. KPN Mobile is met de leveranciers een gunstige betalingsregeling overeengekomen. Partijen hebben hiertoe een Memorandum of Understanding (MoU) getekend.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen