MatrixOne integreert WebEx-platform

Datum nieuwsfeit: 27-04-2001

MatrixOne integreert WebEx-platform om samenwerkingssoftware uit te breiden met real time webmeetings

Amsterdam (Nederland), 27 april 2001 - MatrixOne, de eerste aanbieder van Intelligent Collaborative Commerce, integreert het interactieve WebEx-platform van WebEx Communications, een aanbieder van communicatie-infrastructuren voor webvergaderingen, met MatrixOne's Application Exchange Framework.

Door de integratie kunnen geografisch verspreide werkgroepen met een standaard browser informatie en toepassingen met geïntegreerde audio en video uitwisselen. In WebEx-vergaderingen kunnen klanten van MatrixOne en hun distributiepartners on line vergaderingen houden en samenwerken aan producten en processen die beheerd worden met eMatrix.

De integratie van het WebEx-platform past in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen