Europese samenwerking Bright Alley en Unit.Net

Datum nieuwsfeit: 27-04-2001

Hilversum, 27 april 2001

Europese samenwerking Bright Alley en Unit.Net een feit Bundeling van webcast-activiteiten biedt internationale expansie

Bright Alley en het Zwitserse bedrijf Unit.Net gaan per 1 mei a.s. samenwerken op het gebied van streaming video en webcasting. Beide bedrijven verwachten optimaal te profiteren van beider expertise en zullen hun Europese positie in zowel de zakelijke markt als de media- en entertainmentmarkt verder versterken.

Bright Alley is al geruime tijd actief op het gebied van webcasting en levert daarvoor een totaalpakket aan diensten, van concept tot distributie. Zo verzorgde Bright Alley ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen