Nieuw boek DYA(r), snelheid en samenhang in ICT-architectuur

Datum nieuwsfeit: 27-04-2001

IQUIP INFORMATICA BV

DYA(r): snelheid en samenhang in business- en ICT-architectuur

Diemen, 5 april 2001 - Vanaf 27 april a.s. is het boek 'DYA(r): snelheid en samenhang in business- en ICT-architectuur' verkrijgbaar bij de erkende boekhandel. Het boek biedt een praktische invulling van de architectuurprocessen van een organisatie. Tevens wordt duidelijk hoe architectuur effectief kan worden gebruikt om veranderingen in bedrijfsprocessen en informatievoorziening snel en in samenhang te realiseren. De auteurs van het boek - Roel Wagter, Martin van den Berg, Joost Luijpers en Marlies van Steenbergen - zijn werkzaam bij IQUIP Informatica B.V.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen