Politiebericht Utrecht Binnensticht: rijden zonder rijbewijs

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 27-04-2001

Politiebericht Utrecht: district Binnensticht, 10.30 uur
Rijden zonder rijbewijs

ZEIST - Donderdagmiddag om half vijf heeft de politie een 20-jarige jongeman aangehouden voor het rijden zonder een geldig rijbewijs. Op de Laan van Vollenhove werd de bestuurder gecontroleerd en aangehouden. De auto bleek tevens niet verzekerd te zijn. Voor beide overtredingen is een proces verbaal opgemaakt. De auto, die hij had geleend van een vriend, is in beslag genomen en kan weer worden opgehaald als de auto verzekerd is.

Aanrijding

BUNNIK Donderdagmiddag om half vijf vond er op de kruising Parallelweg en Kosterijland een aanrijding plaats. Een 31-jarige bestuurster uit Leiden reed over de Kosterijland en zag bij de kruising een van links komende bestuurder, een 46-jarige man uit Woudenberg, niet aankomen. Het gevolg was een aanrijding. De vrouw uit Leiden is met onbekend letsel naar het UMC vervoerd.

Snelheidscontrole

DE BILT De politie heeft donderdagmiddag van 13.00 tot 15.00 uur een snelheidscontrole gehouden op de Utrechtseweg. Van de 534 gecontroleerde autos reden er 62 harder dan de maximaal toegestane snelheid van 80 km per uur. De hoogst gemeten snelheid lag op 103 km/u.