Nieuwe Lotus Discovery Server wereldwijd verkrijgbaar

Datum nieuwsfeit: 27-04-2001
Nieuwe Lotus Discovery Server wereldwijd verkrijgbaar

Diemen, 27 april 2001 - Lotus Development Corp. brengt de Lotus Discovery Server wereldwijd op de markt. De Discovery Server is een geavanceerde zoek- en expertisebeheeroplossing waarmee gebruikers de kennis binnen hun bedrijf kunnen beheren, benutten en vergroten. Met de server kan de relatie gelegd worden tussen mensen, content en onderwerpen. Hierdoor zijn relevante kennis en ervaring binnen een organisatie altijd beschikbaar voor de uitvoering van taken en projecten. De Lotus Discovery Server is gebaseerd op industriestandaarden, zodat de server eenvoudig toepasbaar is in bestaande infrastructuren.

"De ontwikkeling van vernieuwende kennismanagementoplossingen die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen