Wifac verwerft 100% belang in Howgraphic

Bron: Wifac B.V.
Wifac B.V.

Wifac verwerft 100% belang in Howgraphic

Wifac bv uit Mijdrecht verwerft een 100% belang in Howgraphic bv uit Amersfoort. Voor beide ondernemingen betekent dit samengaan de mogelijkheid tot schaalvergroting.

Wifac ziet de huidige marktpositie van Howgraphic als zeer sterk op het gebied van materialen en prepress voor de grafimedia industrie. Het productenpakket van Wifac en Howgraphic en de know-how van de medewerkers sluiten goed op elkaar aan, zodat aan bestaande relaties een breder pakket van producten en diensten kan worden aangeboden en hiermee verdere schaalvergroting kan worden gerealiseerd.

Voor zowel de klanten van Wifac als ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen