Fusievoornemen uitvaartorganisaties AVVL en NUVA

BIJL PR

Fusievoornemen uitvaartorganisaties AVVL en NUVA

PERSBERICHT

Fusievoornemen uitvaartorganisaties AVVL en NUVA MEPPEL/ DIEMEN, 28 april 2001 -- De algemene ledenvergadering van uitvaartvereniging AVVL uit Diemen heeft vandaag ingestemd met het fusievoornemen van AVVL Uitvaartzorg NV met uitvaartorganisatie NUVA Holding BV uit Meppel. De ledenvergadering van de vereniging NUVA sprak zich donderdag 26 april al positief uit over het fusievoornemen. Op 16 juni komen de ledenvergaderingen nogmaals bijeen. De verwachting is dat de fusie dan definitief bekrachtigd zal worden voor zowel de verenigingen als de bedrijven.

De activiteiten van de fusiepartners ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen