Nieuwe belangenvereniging Maak openbaar vervoer toegankelijk

Datum nieuwsfeit: 28-04-2001
Persbericht
Met een advertentie die op zaterdag 28 april in de grote dagbladen verschijnt wordt "Wvg/WAO Nederland", zoals de tekst luidt, opgeroepen om op 26 mei naar Enkhuizen te komen voor een bijzonder verjaardagsfeest. De advertentie is geplaatst door Tom Nout, rolstoelgebruiker, die op die dag jarig is en op deze bijzondere manier wil komen tot de oprichting van een nieuwe Belangenvereniging 'Maak Openbaar vervoer Toegankelijk', afgekort MOT. Meer informatie over dit bericht is te vinden op de onlangs geopende website voor mensen met functiebeperkingen en chronisch zieken De Webweg (www.dewebweg.nl of www.dewebweg.com )

Uitgeverij Alandsbeek,Gramserweg 69-3, 3711 AV ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen