Safestore breidt aantal vestigingen uit

Datum nieuwsfeit: 01-05-2001
BACKUPSTORAGE IN AMSTERDAM, DEN HAAG EN ROTTERDAM

Met de recente uitbreiding van het aantal Safestore vestigingen heeft Schipper bureau voor beveiliging BV haar verzorgingsgebied vergroot.

Alex Schipper, directeur/eigenaar van Safestore:
"Onze infrastructuur is de afgelopen jaren geoptimaliseerd. Hierdoor kunnen we voor onze opdrachtgevers door de hele randstad en het midden van Nederland onze diensten aanbieden". De opdrachtgevers van Safestore kunnen dagelijks de databestanden veilig laten opbergen in de beveiligde datasafes in de gebouwen van Schipper. Door de grote klantdichtheid kan tegen marginale kosten worden voorzien in het halen en brengen van de datakoffers. Alle diensten worden uitgevoerd met eigen medewerkers en transport en opslagmiddelen. Schipper Safestore is ontstaan vanuit Schipper Beveiliging in Veenendaal en is sinds 1997 een zelfstandige divisie.

Schipper Safestore, 1 mei 2001
Turbinestraat 7