Wolters Kluwer sluit inschrijving obligaties vervroegd

Datum nieuwsfeit: 01-05-2001
Bron: Wolters Kluwer NV
Wolters Kluwer NV

1 mei 2001

Wolters Kluwer heeft de inschrijvingsperiode voor de perpetuele cumulatieve achtergestelde obligatie vervroegd gesloten

Wolters Kluwer heeft de inschrijvingsperiode vervroegd gesloten voor de perpetuele cumulatieve achtergestelde euro obligatielening op vrijdag 27 april 2001, 17:00 uur Amsterdamse tijd. De omvang van de emissie is vastgesteld op EUR 225 miljoen, ruim boven het beoogde bedrag (EUR 150 miljoen). De opbrengst van deze obligatielening zal dienen ter herfinanciering van bestaande bankfaciliteiten, alsmede ter financiering van de normale bedrijfsactiviteiten.

De couponrente is vastgesteld op 6,875% met een uitgiftekoers van 100%. Rabobank International ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen