Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Hoteliers ontevreden over dienstverlening gemeenten

Datum nieuwsfeit: 01-05-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

HOSPITALITY MANAGEMENT

Hoteliers ontevreden over dienstverlening gemeenten

Rotterdam, 1 mei 2001 - Hoteliers zijn ontevreden over de dienstverlening van hun ge-meente. Dat blijkt uit het Hotel Continu Onderzoek van Deloitte & Touche en het hotel-vakblad Hospitality Management. Gemiddeld geven zij het cijfer 5,8 voor het gemeente-beleid. Met name de besteding van de toeristenbelasting en het gebrek aan één aan-spreekpunt bij de gemeente stoort de hoteleigenaren.

Hoteliers verlangen duidelijkheid en eenduidigheid van hun gemeente. In elke gemeente zou dan ook één aanspreekpunt moeten zijn voor horecaondernemers. Uit het onderzoek blijkt dat slechts 7% van de hoteliers ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie