Manifest voor het houden van vee aangeboden

Datum nieuwsfeit: 01-05-2001
Stichting Natuur en Milieu

Den Haag, 1 mei 2001

Organisaties vragen Brinkhorst om plan voor vernieuwing veehouderij Manifest voor het houden van vee aangeboden

Vanochtend heeft landbouwminister Brinkhorst het Manifest voor het houden van vee in ontvangst genomen uit handen van Ad van den Biggelaar, algemeen directeur van Stichting Natuur en Milieu. In het Manifest doen vele maatschappelijke organisaties en burgers een dringend beroep op de minister om nu snel te komen met een beleidsplan voor een nieuwe, verantwoorde veehouderij. Het beleidsplan zou bij de nieuwe landbouwbegroting gevoegd moeten worden.

Onze veeteelt is de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen