Informatie arbeidsmarkt nu op website Productschap Tuinbouw

Datum nieuwsfeit: 01-05-2001
TuinbouwNet

PT heeft informatie arbeidsmarkt tuinbouw nu op internet

Het Productschap Tuinbouw (PT) heeft op haar internetpagina www.tuinbouw.nl onder de knop arbeid alle beschikbare informatie over de arbeidsmarkt in de tuinbouw gebundeld. Hiermee kunnen telers, handelaren, brancheorganisaties en andere belangstellenden met een paar klikken op de muis de meest recente gegevens over bijvoorbeeld arbeidsomstandigheden, werkgelegenheid, ziekteverzuim en onderwijs in de tuinbouw opvragen.

Het PT heeft de gegevens gesplitst naar de tuinbouwsectoren bloemisterij, bloembollen, boomkwekerij, hoveniers en groenten en fruit. Daarnaast is de informatie verder onderverdeeld naar de schakels producenten, groothandelaren, detailhandelaren, industrie en veilingen.
Ook artikelen en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen