Introductie van Demon DSL met 'line sharing'

Datum nieuwsfeit: 01-05-2001

27 april 2001

Groen licht voor line sharing
~ Introductie van Demon DSL met 'line sharing' maakt eind aan Mxstream s monopoliepositie in consumentenmarkt ~

Vanaf 1 mei aanstaande zal Demon Internet klanten DSL op hun bestaande telefoonlijn aanbieden. Hierdoor is het voor gebruikers mogelijk één enkele (shared) lijn te gebruiken voor hun normale telefoonspraakverkeer en tegelijkertijd verbinding met het Internet te maken via Demon DSL - een doorbraak voor de consumentenmarkt.

'Line sharing' wordt mogelijk gemaakt door een splitter te plaatsen op de telefoonlijn die het spraakverkeer van het dataverkeer splitst. In ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen