Voorlopig resultaat RING! leidt tot negatief eigen vermogen

Datum nieuwsfeit: 01-05-2001
Bron: Ring!
Ring!

VOORLOPIG RESULTAAT RING! LEIDT TOT NEGATIEF EIGEN VERMOGEN

AMSTERDAM, 1 mei 2001- Als gevolg van de afboeking van goodwill, het treffen van voorzieningen voor de recente reorganisatie en voor debiteuren alsmede de tegenvallende resultaten over het eerste kwartaal van 2001, wordt RING!Rosa Products N.V. (RING!) geconfronteerd met een negatief eigen vermogen van EUR 4,4 miljoen per 31 maart 2001.

Momenteel vinden gesprekken met verschillende partijen plaats ter versterking van het eigen vermogen. RING! verwacht binnen afzienbare tijd nadere mededelingen te kunnen doen met betrekking tot de versterking van het eigen vermogen alsmede over een strategische alliantie.

Voorlopige ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen