Wegener formaliseert overname Wij-Special Media

Wegener NV

02-05-2001 17:00

Wegener formaliseert overname Wij-Special Media

Wegener heeft dezer dagen de, op 29 maart jl. aangekondigde, gesprekken met aandeelhouders omtrent de overname van een meerderheidsbelang in Wij-Special Media in Hoorn afgerond. Wegener heeft daarbij 74% van alle uitstaande aandelen in Wij-Special Media verworven. Prénatal (onderdeel van Koninklijke Vendex KBB) zal de overige 26% van de aandelen houden.

Wij-Special Media is actief op het terrein van samplingactiviteiten (de zogenaamde "Baby Doos" en de "Blije Doos") en printmedia ("Wij Jonge Ouders") voor jonge gezinnen. De onderneming heeft in 2000 een omzet van circa EUR 5 miljoen gerealiseerd.
De activiteiten sluiten uitstekend aan bij het direct marketing producten- en dienstenpakket dat Wegener Direct Marketing in Nederland voert.

Apeldoorn, 2 mei 2001

Raad van Bestuur