Politiebericht Limburg-Zuid Maastricht: winkelinbraak

Datum nieuwsfeit: 02-05-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 2-05-2001 Persberichten district Maastricht (H.P. 14.45 uur) Woensdag, 2 mei 2001.

Maastricht, winkelinbraak:
Woensdagmorgen 2 mei 2001 heeft een inbraak plaatsgevonden in een winkel gevestigd aan de Nieuwstraat te Maastricht. De inbraak werd woensdagmorgen omstreeks 03.30 uur ontdekt. De glaslatten van de etalageruit werden naast de etalage aangetroffen, terwijl de ruit grotendeels werd vernield en het glas werd verwijderd. Door het ontstane gat kon de inbreker de toegang tot de bedrijfsruimte van de winkel krijgen. Uit de modezaak werd het kasgeld m.b.v. enkele honderden guldens ontvreemd.

Maastricht, brandstichting:
Dinsdagavond kort ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen