Michel Boussard nieuwe CEO van Interxion Holding NV

Datum nieuwsfeit: 02-05-2001

Michel Boussard nieuwe CEO van interxion

Amsterdam, 2 mei 2001 - Interxion Holding NV benoemt Michel Boussard tot Chief Executive Officer. Hij is opvolger van Bart van den Dries die als voorzitter van de Raad van Commissarissen aan Interxion verbonden blijft. De benoeming komt op het moment dat Interxion is uitgegroeid tot de leidende pan-Europese Internet infrastructuur services onderneming. Interxion heeft op dit moment 15 operationele Internet Exchange Centersä (IECs) in de belangrijkste Europese steden en biedt haar omvangrijke klantenbestand een uitgebreid en snel groeiend dienstenpakket.

Michel Boussard is afkomstig van IBM waar hij ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen