KSI ontwikkelt E-learning- supportoplossing voor NCCW-CASA

KSI International NV

IJsselstein, 3 mei 2001

KSI ontwikkelt E-learning- en E-supportoplossing voor NCCW-CASA

ICT-bedrijf KSI International (KSI) heeft van NCCW-CASA, een toonaangevende aanbieder van geautomatiseerde bedrijfsinformatiesystemen voor de sociale en commerciële vastgoedmarkt, de opdracht gekregen om een Online Leer- en Informatiesysteem (LIS) te ontwikkelen. Het LIS gaat gebruikt worden om de ruim 10.000 eindgebruikers bij de 600 woningcorporaties die klant zijn van NCCW-CASA op te leiden en te ondersteunen bij het gebruik van FIRST Housing, het webbased informatiesysteem voor de vastgoedmarkt. Het LIS voor NCCW-CASA wordt in september van dit jaar opgeleverd.

Het LIS wordt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen