Samenwerking Magic Software Enterprises en e-Bee Solutions

Datum nieuwsfeit: 03-05-2001

Persbericht

Samenwerking Magic Software Enterprises en e-Bee Solutions Full e-Solution provider gaat aan de slag met Magic eService®

Bunnik, 3 mei 2001 - Magic Software Enterprises (Nasdaq: MGIC), leverancier van moderne bedrijfsapplicaties en -technologieën, gaat samenwerken met e-Bee Solutions. Deze full e-Solution provider neemt met onmiddellijke ingang Magic eServiceTM, Magics krachtige webbased customer service solution, op in haar productportfolio. Beide partijen zijn dat onlangs overeengekomen.

"De producten van Magic zijn hoogwaardig, schaalbaar en breed inzetbaar. In zeer korte tijd kunnen onze klanten beschikken over een compleet op maat gemaakte e-Business omgeving, die tevens platform- en database-onafhankelijk ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen