Resultaat KAS-Associatie eerste kwartaal 2001

KAS-Associatie

Persbericht 3 mei 2001

Resultaat KAS-Associatie eerste kwartaal

In het eerste kwartaal van dit jaar behaalde KAS-Associatie N.V. een netto resultaat van circa EUR 6,5 miljoen; een teruggang van circa 15% ten opzichte van de ruim EUR 7,5 miljoen van het zeer goede eerste kwartaal van het vorig jaar. Het effect van de scherpe wereldwijde terugval in het beleggingsklimaat op custody- en afwikkelprovisies kon weliswaar door de andere batencomponenten goeddeels worden opgevangen, maar de lastenstijging niet. Positief is de gerealiseerde instroom van nieuwe cliënten, waaronder institutionele beleggers in Nederland en intermediaire cliënten in Engeland.

Vandaag ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen