Barclaycard kiest Chordiant als oplossing voor CRM-strategie

Datum nieuwsfeit: 03-05-2001

Barclaycard kiest Chordiant-oplossing voor eenduidige verwerking creditcardaanvragen

Gepersonaliseerde dienstverlening voor individuele klant via diverse communicatiekanalen.

Hoofddorp, 3 mei 2001 - Chordiant Software, Inc., leverancier van CRM-oplossingen, is gekozen door Barclaycard als centrale oplossing in Barclaycard's CRM-strategie. Barclaycard, dat met 7,9 miljoen klanten Europa's grootste creditcardmaatschappij is, gaat de Chordiant Unified CRM versie 3.0 oplossing in eerste instantie gebruiken voor de verwerking van de creditcardaanvragen. Na een zorgvuldig selectieproces heeft Barclaycard voor de oplossing van Chordiant gekozen, vanwege de sterke integratiemogelijkheden van het Chordiant-platform en de flexibele communicatiemogelijkheid met legacy-systemen.

Barclaycard is de eerste ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen