Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Productinformatie belangrijker dan gemak bij online shoppen

Datum nieuwsfeit: 03-05-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Onderzoek Online supermarkten

Wil een supermarkt in de toekomst kunnen voortbestaan dan is een volwaardige multichannel-strategie met daarin voldoende en functionele offline en online aanwezigheid essentieel. Hierdoor is de kans van slagen van nieuwe spelers die alleen aanwezig zijn in de online markt minimaal, omdat deze vaak geen volwaardige keten bezitten. Bovendien zullen met deze multi-channelstrategie traditionele productmerken onder druk komen te staan.

Voordelen als tijdswinst en gemak zijn bij de startende online shopper misschien belangrijk, maar toegevoegde waarde in de vorm van informatie en productvergelijkingen nemen hun plaats in.

Dit zijn enkele resultaten van het ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie