Partnerovereenkomst CTM en KPN Telecom Externe Distributie

Datum nieuwsfeit: 04-05-2001
Partnerovereenkomst CTM en KPN Telecom Externe Distributie

Nijmegen, 4 mei 2001 Vandaag hebben CTM in Nijmegen en KPN Telecom Externe Distributie in Den Haag een partnerovereenkomst gesloten. In dit partnership biedt KPN Telecom, (CTM) de mogelijkheid WAN-infrastructuuroplossingen en internetoplossingen te bundelen tot complete ICT-oplossingen.

Jacob Middeldorp, Directeur Externe Distributie KPN: "KPN Telecom heeft een uitgebreid pakket aan diensten en infrastructuuroplossingen. Door de samenwerking met CTM kunnen eindklanten een netwerk op maat samenstellen. Gebaseerd op hoogwaardige technologie en de gebundelde expertise van gerenommeerde organisaties."

Peter Cornelissen, Directeur CTM: "Met KPN Telecom Externe Distributie als Business Partner, zijn wij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen