Nieuwe boekingssite voor vliegtickets

Nieuwe boekingssite voor vliegtickets

Meer dan 250.000 vliegtarieven, online
boekenen betalen op www.vliegwinkel.nl

Reisorganisatie Airtrade Holding B.V. in Haarlem introduceert vandaag een nieuwe boekingssite op internet, www.vliegwinkel.nl voor het reserveren van lijndienstvluchten.

Via deze eerste, volledig Nederlandstalige vliegticketsite heeft de consument rechtstreeks toegang tot het internationale luchtvaartreserveringssysteem en ziet direct of er nog plaats is en tegen welke tarieven. Ook kan hij online boeken. De site biedt de vliegverbindingen van nagenoeg alle lijndienstmaatschappijen, meer dan 250.000 tarieven, speciale Airtrade aanbiedingen en ruim 1.700 bestemmingen.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen