Dodelijk ongeval in Soesterberg

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 5-05-2001

Politiebericht Utrecht: district Eemland noord, 13.45 uur
Dodelijk ongeval

SOESTERBERG Rond 04.00 uur in de nacht van donderdag 3 op vrijdag 4 mei is een 24-jarige man uit Soesterberg om het leven gekomen na een eenzijdig ongeval. De man is door onbekende oorzaak op de Amersfoortsestraat van de weg af de berm in en tegen bomen langs de weg gebotst. De politie trof de auto op de kop in de berm aan. De bestuurder werd bij het voertuig aangetroffen en bleek aan zijn verwondingen te zijn overleden.

De Regionale Verkeersdienst heeft een onderzoek ingesteld naar de toedracht van het ongeval. De brandweer uit Soest heeft het wegdek gereinigd en de beschadigde bomen omgezaagd.

Diverse overtredingen

EEMNES Op vrijdagavond 4 mei heeft de politie een 16-jarige jongen uit Eemnes op een brommer aangehouden. De jongen reed zonder helm op een onverzekerde brommer en zonder bromfietscertificaat. Hij kreeg voor deze overtredingen een bekeuring.

Noot voor redacties/

Noot voor redacties