Open dag Efteling Golfpark

Datum nieuwsfeit: 06-05-2001

PERSBERICHT - 24 APRIL 2001

Efteling Golfpark houdt zondag 6 mei open dag

Op zondag 6 mei organiseert het Efteling Golfpark, evenals een groot aantal andere golfbanen, de jaarlijkse OPEN DAG. Iedereen die kennis wil maken met de golfsport óf met de mogelijkheden op het Efteling Golfpark, is van harte welkom

De golfsport neemt nog steeds toe in populariteit. De landelijke open dagen trekken ook elk jaar weer vele belangstellenden. Tijdens de open dag verzorgen golfprofessionals demonstraties op de driving range van het Efteling Golfpark.

Tevens zullen de firma's Dunlop/Slazenger en Callaway aanwezig zijn met een zogenaamd customfit center (wat is dat precies?), waar bezoekers optimaal advies krijgen. Ook zijn er op deze dag vele speciale aanbiedingen. In het clubhuis kan informatie worden ingewonnen over de golfsport, golfmaterialen, lessen, de mogelijkheden voor lidmaatschap en de faciliteiten van het park.

Natuurlijk kunnen bezoekers zelf ook een balletje slaan. Zij kunnen meedoen aan wedstrijden in het korte spel, chippen en putten. De wat meer gevorderde golfers kunnen nieuwe materialen testen. Ook kinderen zijn van harte welkom; de oudere jeugd kan deelnemen aan het golfprogramma, terwijl er voor de allerjongsten een speelhoek is ingericht.

Geïnteresseerd?

Belangstellenden zijn welkom op zondag 6 mei van 12.00 tot 17.00 uur in het clubhuis van het Efteling Golfpark aan de Veldstraat 6 in Kaatsheuvel. Nadere informatie over de open dag is te verkrijgen via de receptie van het Efteling Golfpark, telefoonnummer 0416 - 288399.

Noot voor redacties