Concord genoemd als marktleider management software

Datum nieuwsfeit: 07-05-2001
P E R S B E R I C H T

Concord door industrie-analisten genoemd als marktleider op het gebied van Network Service Level management software

Rapport van IDC wijst Concord aan als het bedrijf met de grootste omzet over de eerste helft van 2000

Delft, 7 mei 2001 - Concord Communications, toonaangevend op het gebied van automatisering van het technologiebeheer van de Internet-infrastructuur, is volgens IDC de grootste leverancier van software voor Network Service Level Management. In het rapport 'Service Level Management Market Share and Analysis, First Half 2000 en 1999' bevestigt IDC de leidende positie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen