Vragen over Addison en Cushing krijgen een antwoord

Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing

Persbericht AnkerXStrijbos
Vragen over Addison en Cushing krijgen een antwoord. L.V. Mijnders - 07-05-2001

Den Haag - De NVACP heeft een boekje uitgegeven onder de titel "44 vragen (en antwoorden over Addison en Cushing)". In dit boekje worden 44 vragen over de ziekte van Addison en het syndroom van Cushing beantwoord door het medisch adviescollege van de Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing Patiënten (NVACP).

Met dit boekje kunnen patiënten met deze zeldzame aandoeningen op begrijpelijke wijze hun kennis opfrissen over zaken die wellicht vergeten zijn maar af en toe toch weer komen opborrelen.

Het boekje is bij vooruitbetaling te bestellen bij de NVACP. De prijs voor leden is 9,00, niet leden betalen 13,50. Bestellen kan door storting op de rekening bij de ABNAMRO Bank nr. 53.67.04.597 t.n.v. NVACP documentatiecentrum te Den Haag onder vermelding van "44 vragen", naam en volledig adres, of via de web-site WWW.NVACP.NL