Financiering voor ThankYouBob

Datum nieuwsfeit: 08-05-2001

<<...>>

Roemer Visscherstraat 42 - 1054 EZ Amsterdam - t (020) 618 23 64 - f (020) 618 24 06 (info@thankyoubob.com) - www.thankyoubob.com

Eerste baasjes voor ThankYouBob
Financiering voor ThankYouBob

Amsterdam, 8 mei 2001 - ThankYouBob heeft aanvullende financiering gevonden. Hierdoor is de ontwikkelaar van uiterst vernieuwende content en context systemen voor Internet is staat zijn producten verder te ontwikkelen. De nieuwe financiering in voldoende om het bedrijf verder te helpen tot voorjaar 2002.

Directeur Ferry Kok verwacht dat zijn bedrijf tegen die tijd winstgevend zal zijn. Deze maand sloot ThankYouBob haar eerste overeenkomsten. Voor een accountantskantoor gaat Kok Intranettoepassing van Bob bouwen. Kok: "Voor ons wordt dit echt een showcase. Intranet wordt vrijwel altijd gevuld met need to know informatie. Voor medewerkers is er geen what's in it for me te vinden. Ook wordt Intranet niet of nauwelijks ingezet als cultuurdrager van de organisatie. Zonde, want het medium leent zich er perfect voor. Wij gaan laten zien hoe dat kan." Ook werkt ThankYouBob samen met een groep leerlingen van een middelbare school in Uithoorn aan een speciale onderwijsbob.

ThankYouBob werd in 1999 gestart door Ferry Kok en Glenn Pennock. Bij de onderneming werken nu 8 mensen.

///

Noot voor de redactie,