Tipgeld Dierenmishandeling Beuningen loopt op tot 12.500,-

Dierenbescherming

Tipgeld Dierenbescherming opgelopen tot f 12.500,-
08/05/01
Het tipgeld van 5000 gulden dat de Dierenbescherming maandag 7 mei uitloofde voor tips omtrent de mishandelde kinderboerderijdieren in Beuningen is inmiddels opgelopen tot 12.500 gulden. Een bedrijf uit de regio en een dierenvriend die anoniem wenst te blijven, vulden het bedrag aan. De Dierenbescherming hoopt dat het tipgeld leidt tot aanhouding van de dader. Op dit moment is het onderzoek in volle gang en komen er al tips binnen.
De tips zullen door de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) in behandeling worden genomen. Mensen die meer informatie hebben over de toedracht van het incident, kunnen contact opnemen met de LID op telefoonnummer 035-625 75 00. De tips zullen vertrouwelijk worden behandeld.