Mazda B-serie ook met turbodiesel

BedrijfsautoRAI

8-5-01

Mazda B-serie ook met turbodiesel

De 2.5 liter turbodieselmotor is voorzien van 12 kleppen, heeft een bovenliggende nokkenas en is goed voor 109 pk / 80 kW bij 3.500 tpm.

De vierwielaangedreven Mazda Cab Plus TD is standaard uitgevoerd met o.a. elektrisch bedienbare buitenspiegels en ramen, centrale deurvergrendeling, een startonderbreker, twee airbags en een in hoogte verstelbaar stuur. Naast een luxe velours-bekleding van beide stoelen en de deurpanelen is er standaard sprake van radiovoorbereiding inclusief antenne en twee speakers.

Deze versie is verder uitgevoerd met verstevigingsbalken in de portieren, een sperdifferentieel en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen