Politiebericht Limburg-Zuid: schennispleger in Heerlen

Datum nieuwsfeit: 08-05-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 8-05-2001 Persberichten district Heerlen (12.15 u) Dinsdag, 8 mei 2001

District Heerlen

Heerlen; schennispleger
Een 14-jarige meisje uit Brunssum heeft gisteren bij de politie een schennispleging gemeld. Het slachtoffer fietste afgelopen maandagmorgen omstreeks 08.00 uur op de Passartweg in Heerlen toen zij in een bosje (vlakbij een school) een naakte man zag staan. Het slachtoffer is weggefietst en heeft de schennispleging bij de politie gemeld.

Heerlen; ingebroken
Afgelopen maandagmorgen werden een tweetal inbraken ontdekt. Inbrekers hebben het afgelopen weekend ingebroken in een tuiniersbedrijf aan de Uterweg en in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen