Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe huisstijl Informatiebureau voor Duitse Wijn

Datum nieuwsfeit: 08-05-2001
Bron: Van Hulzen pr adviseurs
Zoek soortgelijke berichten
Van Hulzen pr adviseurs


De nieuwe wijn komt uit Duitsland
Nieuwe huisstijl Informatiebureau voor Duitse Wijn

Voorschoten, 8 mei 2001 - Met de positioneringszin De nieuwe wijn komt uit Duitsland introduceert het Informatiebureau voor Duitse Wijn een vernieuwde en moderne huisstijl die past bij de positieve ontwikkelingen van Duitse wijnen.

Steeds meer Duitse wijnmakers hebben zich toegelegd op het produceren van droge wijnen, zowel witte als rode. Ook de flessen en etiketten zijn nog altijd in ontwikkeling. Was het voorheen gebruikelijk om met traditionele sierletters te werken, tegenwoordig wordt er gekozen voor een modern etiket ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie