Laurus en Edah eens over Franchise-overeenkomst Konmar

Datum nieuwsfeit: 09-05-2001
Bron: Laurus NV
Laurus NV

LAURUS N.V. EN ZELFSTANDIG ONDERNEMERS EDAH ZIJN HET EENS OVER FRANCHISE-OVEREENKOMST NIEUWE KONMAR,

De Hoofddirectie van Laurus NV en het bestuur van de zelfstandig ondernemers van de Edah zijn een nieuw franchise-contract overeengekomen voor de Konmar-supermarkten nieuwe stijl. In deze overeenkomst staan de voorwaarden beschreven waaronder de overgang van Edah naar Konmar plaatsvindt. De nieuwe Konmar-winkels worden vanaf 15 mei a.s. in Nederland geopend.

Naast de ruim 200 Edah-filialen in eigen beheer van Laurus kunnen nu tevens zon 60 Edah-winkels van franchisenemers in de loop van 2001/2002 worden omgebouwd tot Konmars. Beide partijen benadrukken dat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen