Ten Cate Plasticum verkoopt Ten Cate Plasticum USA

Bron: Ten Cate NV
Ten Cate NV

Ten Cate Plasticum verkoopt Ten Cate Plasticum USA

Ten Cate Plasticum, onderdeel van de sector Ten Cate Advanced Components, heeft overeenstemming bereikt inzake de verkoop van haar Amerikaanse productiebedrijf van aerosol caps aan een consortium bestaande uit Engineered Moulding Solutions Inc. en Cobra Plastics.

De verkoop is een gevolg van de eerder aangekondigde schaalverkleining van de productie van aerosol caps en past binnen de strategische uitgangspunten van Ten Cate Plasticum. Deze zijn gericht op rationalisatie van de productie van caps en concentratie op klantspecifieke toepassingen en technologisch hoogwaardige eindproducten.

Voor wat betreft de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen