NSG presenteert haar Comité van Aanbeveling

PERSINFORMATIE

Geluidshinder onderschat milieuprobleem
NSG presenteert haar Comité van Aanbeveling

Delft, 9 mei 2001 - "Geluidshinder is een zeer onderschat milieuprobleem. Het is echter ook een van de weinige milieuproblemen waarbij aantoonbare schade voor de gezondheid is geconstateerd, zoals slaapstoornissen, psychische problemen, leerproblemen bij kinderen e.d.", aldus mevrouw Van Rijn-Vellekoop. Zij is plaatsvervangend voorzitter van de Commissie voor de milieueffectrapportage en sinds kort lid van het Comité van Aanbeveling van de Nederlandse Stichting Geluidshinder (NSG) te Delft.

Ter ondersteuning van haar activiteiten heeft de NSG onlangs een Comité van Aanbeveling ingesteld. Daarin hebben zitting:
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen