Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Selfservice oplossing MyNetonomy voldoet aan hoge eisen

Datum nieuwsfeit: 09-05-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Sun benchmark bevestigt schaalbaarheid en prestatievermogen van Netonomy voor service providers in draadloze telecomindustrie

Selfservice oplossing MyNetonomy voldoet aan hoge eisen voor responstijden, klantenacquisitie en servicebehoefte bij grote gebruiksvolumes

ME Rotterdam, 05/09/2001
Netonomy, marktleider in oplossingen voor selfservice en e-commerce

voor de draadloze telecomindustrie, laat weten dat recente benchmarks

van Sun Microsystems bewijzen dat MyNetonomy het hoge gebruiksvolume en

intensieve klantenondersteuning, zoals die door de grote draadloze

service providers wordt vereist, efficient ondersteund Uitgebreide

performance tests, met behulp van op Sun Solaris servers tonen aan, dat

MyNetonomy in staat is 20 miljoen abonnees en hoge transactiesnelheden

te ondersteunen.

'De benchmark van Sun bewijst, dat Netonomy's architectuur met gemak de

grote hoeveelheid transacties aankan, die nu eenmaal met internet klanten

selfservice samengaat' zegt John Ball, CEO en oprichter van Netonomy.'Omdat

selfservice ten opzichte van de traditionele call centres, voor draadloze

telecomaanbieders een hoge kostenbesparing biedt, bewijst dit de kracht van

Netonomy om bij grote volumes, de marges aanzienlijk te verbeteren'.

De Sun Microsystems benchmarkresultaten

De Sun benchmark stelde verschillende aspecten bij selfservice vast,

inclusief log-in snelheid, het activeren van nieuwe klanten en andere

algemene functies. Belangrijke resultaten waren voor MyNetonomy


· Netonomy ondersteunde een constant hoog serviceniveau tijdens de gesimuleerde interacties met een abonneebestand van meer dan 20 miljoen
· Netonomy bewees 150 duizend activeringen van nieuwe klanten per dag aan te kunnen. Dat is volgens het UMTS-forum, tweemaal de voorziene groei voor de totale industrie.

· In minder dan twee minuten hielp Netonomy klanten door het gehele registratieproces.

'My Netonomy heeft in keiharde tests zijn robuustheid en schaalbaarheid

bewezen.Deze benchmark toont aan, dat indien MyNetonomy op Sun Solaris

servers draait, de oplossing voldoet aan de eisen van de grootste draadloze

telecomaanbieders ter wereld.', aldus Dirk Sommerijns business development

manager van Sun Microsystems

MyNetonomy's selfservice en e-care applicatie werd gedurende een periode

van twee weken getest door het Sun Microsystems laboratorium in IENA,

Parijs. Hier werd de werkload gesimuleerd voor een draadloze

telecomleverancier die 20 miljoen abonnees ondersteunt.

Over de benchmark

De webserver en drie paar applicatieservers werden geïnstalleerd op drie

aparte domeinen op een Sun Enterprise 10000 server. Deze server met iPlanet

applicatie server draaide in cluster mode over de zes andere servers. Alle

servers waren onderling verbonden via een 1Gbit/sec backbone en ieder

virtuele gebruiker was aangesloten via een 100Mb/s switch. De gelijktijdige

gebruikersacties werden gegenereerd met behulp van WebLoad injector

software, die op twee Sun Enterprise 4500 servers draaide. Een Oracle

databaseserver was geïnstalleerd op een aparte Sun Enterprise 6000 server.

De MyNetonomy e-Care en e-Commerce software werd in het gehele cluster

geinstalleerd.

| END |

Over Netonomy
Netonomy is de wereldmarktleider op gebied van selfservice e-Care en e-Commerce voor der draadloze
communicatie-industrie. Netonomy maakt het
telecombedrijven mogelijk een uitmuntende service te bieden door het scheppen van een customer managed relationship (CMR). Dit biedt abonnees een 360 graden overzicht op hun eigen account.De specifiek voor de wereldwijde communicatiemarkt ontwikkelde
MyNetonomy-applicatie, biedt klanten de mogelijkheid, zelf abonnementen op bepaalde diensten te nemen, nieuwe diensten te kopen, problemen op te lossen en online rekeningen te beheren. MyNetonomy helpt telecombedrijven hun winstgevendheid te verbeteren door het wegnemen van implementatierisico's.
De organisatie heeft hoofdkantoren in Boston en Parijs, en verkoopkantoren in Londen, Rotterdam en Stockholm. Netonomy werkt nauw samen met belangrijke
managementconsultants en softwarebedrijven om complete oplossingen te leveren voor de telecomsector. Voor meer informatie: www.netonomy.com

Voor meer informatie
Netonomy, Henk Adriaans
Tel: +31 10 204 59 09, fax: +31 10 204 55 55
E-mail: (hadriaans@netonomy.com)

NewsEngine PR, Co Gersen
Tel: +31 20 567 2170, fax: +31 20 567 2177
E-mail: (co.gersen@newsenginepr.com)
Ref.:NETO0017-10A38A

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie