Cebeco Groep gelast ledenraadvergadering af door MKZ

Datum nieuwsfeit: 09-05-2001
Cebeco Nederland

CEBECO GROEP GELAST LEDENRAADVERGADERING AF DOOR MKZ

Coöperatie Koninklijke Cebeco Groep heeft de vergadering van haar ledenraad op 11 mei 2001 afgelast in verband met de MKZ-problematiek. Op deze dag treedt ir. David Luteijn wel zoals gepland terug als voorzitter van het bestuur van Coöperatie Koninklijke Cebeco Groep U.A./voorzitter van de raad van commissarissen van Cebeco Groep B.V. De taken van Luteijn worden na 11 mei tot de verkiezing van een nieuwe voorzitter waargenomen door twee vice-voorzitters: Leo J.H. Scharenborg en Cees H. Wantenaar. Scharenborg zal optreden als eerste vice-voorzitter. Op deze wijze verwachten bestuur/raad van commissarissen een soepele overdracht van taken en verantwoordelijkheden bij de voorzitterswisseling te waarborgen. Luteijn is veertien jaar voorzitter van Cebeco Groep geweest.

Een commissie uit bestuur/raad van commissarissen bestaande uit Luteijn, Scharenborg, Wantenaar en prof. dr. R. Rabbinge is enige tijd geleden met de selectieprocedure voor een nieuwe voorzitter gestart; zij hoopt op korte termijn met voorstellen te komen.

De overige leden van bestuur/raad van commissarissen zijn: H. Bierma, F.H.J. Boons, G.H. Kottelenberg, J.B. Lansink en J.J. van Nieuwenhuijze, W. van Rijn, D.J. Veldhuizen, drs. C.D. van der Vijver en H. Westenbrink.