Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 09-05-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 9-05-2001 Persberichten district Heerlen (14.30 u) Woensdag, 9 mei 2001

District Heerlen

Heerlen; snelheidscontroles
De politie heeft afgelopen dinsdag op de Parallelweg en op de Valkenburgerweg in Heerlen radarsnelheidscontroles gehouden. Totaal werden 1.655 voertuigbestuurders gecontroleerd. Daarvan hebben totaal 217 voertuigbestuurders de terplaatse geldende maximumsnelheid overtreden. Een aantal voertuigbestuurders werd terplaatse bekeurd en de overigen krijgen de bekeuring thuisgestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 91 km p/u.

Heerlen; insluiper
Bewoners van een woning aan de Kasteellaan in Heerlen hebben afgelopen dinsdag bij de politie aangifte gedaan van diefstal van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen