Nieuwe Raad van Commissarissen EMIS

European Marketing Information Services NV

10 mei 2001
Nieuwe Raad van Commissarissen

Gisteren is in de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van EMiS n.v. een nieuwe Raad van Commissarissen benoemd. Zij bestaat uit de heren:

Drs. R.W.J.M. Bonnier, voorzitter

Mr. H.G. Bouwman

A.J. van Leusden MBA

De heer Bonnier (58) was vele jaren lid van de Raad van Bestuur van KNP BT NV.

De heer Bouwman (48) is lid van de Raad van Bestuur van Sara Lee/DE en tevens directievoorzitter van Koninklijke Douwe Egberts.

De heer Van Leusden (57) is vice president Sales & Marketing van Lucent Technologies Benelux en ScandinaviŽ en tevens managing director in Nederland.

Bovendien is in de Algemene Vergadering van Aandeelhouders aangegeven dat de uitvoering van de nieuwe strategie voor EMiS op schema ligt. Uit de nadere toelichting van Riens Meijer (voorzitter van de Raad van Bestuur) is gebleken dat de lancering van nieuwe activiteiten en producten binnen enkele maanden is te verwachten. Ook de internationalisering en samenwerking met uiteenlopende partners krijgt steeds meer gestalte.

De strategische vernieuwing biedt perspectief voor een substantiŽle waardevermeerdering van EMiS in de komende jaren.

De Raad van Bestuur

Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot:

EMiS, European Marketing Information Services N.V. Drs. Riens Meijer
Voorzitter Raad van Bestuur