Politie Brabant-Noord, Uden: ongeval onder invloed

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 10-05-2001
Persbericht district De Leijgraaf

ONGEVAL ONDER INVLOED

De politie heeft woensdagavond 56 jarige man uit Uden aangehouden op verdenking van rijden onder invloed. De man reed met zijn auto op de Slabroekseweg in Uden de sloot in en ging er volgens getuigen direct vandoor. De man is kort daarna in zijn woning aangehouden, vermoedelijk onder invloed van alcohol. Op het bureau weigerde hij alle medewerking en is hij ter ontnuchtering ingesloten. In de loop van donderdagochten is hij in vrijheid gesteld.

INBRAAK BEDRIJF

Bij een softwarebedrijf aan de Amert te Veghel is vannacht ingebroken. De poort van het bedrijf was opengebroken, vervolgens werd een raam geforceerd. Er zijn 5 laptops weggenomen.

AUTO GESTOLEN

Aan de Cederlaar te Veghel is vannacht een beige Opel Kadett met het kenteken ZK-18-KG gestolen.

VERKEER

Op de Erpseweg in Veghel zijn woensdagavond 33 bestuurders bekeurd die geen gordel droegen. De controle is gehouden tussen 19.00 en 20.30 uur.

DIEFSTAL UIT AUTO

Donderdagavond is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Parklaan in Uden. Nadat een ruit was vernield gingen onbekenden er vandoor met de geluidsinstallatie en een jas.

POGING RAMKRAAK

Bij een winkel aan de Kerkstraat in Zeeland is in de nacht van woensdag op donderdag getracht in te breken. Onbekenden reden met een auto tegen de pui van het pand. Het rolluik raakte wel ontzet maar men kon niet naar binnen. De totale schade is nog onbekend.