Microsoft biedt abonnementsoptie voor softwarelicenties

Datum nieuwsfeit: 10-05-2001
Microsoft biedt abonnementsoptie voor softwarelicenties en een eenvoudiger upgradeprogramma voor de zakelijke markt

Enterprise Agreement Subscription eerste stap naar het licentieren van software als een service, upgrades vereenvoudigd via nieuw 'Software Assurance'-aanbod

Schiphol-Rijk, 10 mei 2001 - Microsoft kondigt vandaag een reeks vereenvoudigingen en verbeteringen aan van haar Volume Licentie Programma's, waaronder een abonnementsoptie voor de Enterprise klanten van Microsoft. Andere vernieuwingen betreffen een eenvoudigere benadering van upgrades, eenvoudigere verkoopprocessen en de mogelijkheid voor meer bedrijven om in aanmerking te komen voor de populaire Enterprise Agreement-optie.

Deze veranderingen van de licentiemogelijkheden, welke zullen ingaan per 1 oktober ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen