Stichting vrienden NVACP heeft eigen website

Datum nieuwsfeit: 10-05-2001
Bron: Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing
Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing

Persbericht AnkerXStrijbos
Stichting Vrienden NVACP heeft eigen internetpagina Marjo Ostendorf
- 07-05-2001

Den Haag - Sinds 10 mei jl. heeft de "Stichting Vrienden NVACP" een eigen internetpagina om meer bekendheid te geven aan haar activiteiten. De site is te vinden onder www.vriendennvacp.nl. De Vrienden van de NVACP zijn sinds medio vorig jaar actief. De Stichting heeft zich ten doel gesteld om de zo broodnodige (wetenschappelijke) onderzoeken naar de oorzaken en de gevolgen ziekte van Addison, het syndroom van Cushing, het adrenogenitaal syndroom en andere bijnieraandoeningen (mede) mogelijk te maken. Daarnaast kan ook steun worden gegeven aan de realisatie van andere voor de leden van de NVACP belangrijke projecten.

De Stichting werkt in principe voor of aan Nederlandse projecten, maar als de NVACP dat verzoekt en het ligt binnen het vermogen van de Stichting, dan wordt er ook (mee)gewerkt aan projecten buiten Nederland.

Meer informatie over de Vrienden kunt u vinden op hun homepage.