Hoogwaardige technologie in historisch Lemmer

Datum nieuwsfeit: 11-05-2001

Hoogwaardige technologie in historisch Lemmer

Lemmer, 3 mei 2001- Het Friese Lemmer is een technologiebedrijf rijker. Building4Media BV (en haar dochter MediaXplosive BV) heeft haar intrek genomen in het historische pand aan de Emmakade 8 in het centrum van Lemmer. Dit pand is het afgelopen jaar geheel gerestaureerd en verbouwd tot kantoor door de Lemster architecten Jelle de Jong en Wytze Bouma.

Building4Media richt zich op het ontwikkelen van state-of-the-art software voor alle mogelijke uitzendkanalen zoals radio, televisie, internet, teletekst, sms en rds. Zij is onder meer verantwoordelijk voor de software voor Big Brother, Sky Radio en RTV Oost.

Het nieuwe pand zal op 11 mei a.s. feestelijk worden geopend door de burgemeester van Lemsterland, de heer J.Bosma.

Voor meer informatie kunt u terecht op:
www.b4m.com en www.mediaxplosive.com

Persinformatie:
Voor vragen en achtergronden kunt u contact opnemen met: De Mediafabriek / Niek Donker
Nieuwedijk 41-A
8531 HK Lemmer