Avaya laat distributie telecomproducten over aan Landis ICT

Datum nieuwsfeit: 11-05-2001
Persbericht

Avaya selecteert Landis als belangrijkste leverancier voor haar Enterprise Class IP Solutions (ECLIPS)

Landis brengt het voordeel van de geconvergeerde en draadloze netwerkoplossingen van Avaya dichter bij kleine en middelgrote Europese ondernemingen

TER PUBLICATIE: 11 mei 2001

NIEUWEGEIN - Avaya heeft Landis ICT Group geselecteerd als distributeur voor haar telecomproducten, zoals IP-telefonie en multi-service infrastructuren voor data en draadloze netwerken. Landis gaat de Avaya-producten distribueren in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Oostenrijk, België en de Scandinavische landen. De distributiefocus is gericht op kleine en middelgrote bedrijven door heel Europa. De ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen